دسته‌ها
اخبار

دادگاه استیناف می گوید محرومیت «اقدام جنگی» از بیمه گذاران در برابر ادعای حمله سایبری مرک محافظت نمی کند.



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. حذف «اقدام جنگی» از…

قانون بیمه

دادگاه استیناف می گوید محرومیت «اقدام جنگی» از بیمه گذاران در برابر ادعای حمله سایبری مرک محافظت نمی کند.

نوشته دبرا کاسنس وایس

دادگاه تجدیدنظر نیوجرسی هفته گذشته حکم داد که استثناء «اقدامات خصمانه/جنگجوانه» در بیمه نامه هایی که «همه خطرات» را پوشش می دهند، ادعای شرکت داروسازی را برای خسارت در یک حمله سایبری منع نمی کند.

بخش استیناف دادگاه عالی نیوجرسی برای شرکت Merck & Co. در 1 می

این وبلاگ حرفه حقوقی دارای نکات برجسته از نظر، در حالی که Law.com و قانون 360 پوشش داشته باشد.

سیستم های کامپیوتری و شبکه مرک در ژوئن 2017 از طریق نرم افزار حسابداری ساخته شده توسط یک شرکت اوکراینی به ب،زار NotPetya آلوده شدند. مرک گفت این ب،زار بیش از 1.4 میلیارد دلار ضرر داشته است.

متهمان بیمه ادعا کرده بودند که استثناء برای «اقدام خصمانه/جنگجوانه» زم، اعمال می‌شود که یک ،ت یا یک قدرت مستقل دست به اقدامی بزند که نشان‌دهنده سوء‌نیت یا قصد آسیب باشد. بیمه‌گران گفتند در این مورد، ویروس NotPetya به فدراسیون روسیه مرتبط بود.

اما دادگاه تجدید نظر گفت قبل از شروع محرومیت، «اقدام نظامی» لازم است.

دادگاه تجدید نظر گفت: «ما با دادگاه بدوی موافقیم. “زبان ساده این استثنا شامل حمله سایبری به یک شرکت غیرنظامی که نرم افزار حسابداری برای مقاصد تجاری به مصرف کنندگان غیرنظامی ارائه می کرد، صرف نظر از اینکه این حمله توسط یک بازیگر خصوصی یا “،ت یا قدرت حاکمیتی” تحریک شده باشد، نمی شود.”

مرک در زمان حمله سایبری تحت 26 بیمه نامه تمام خطرات بیمه شده بود. به گزارش Law.com، پس از اینکه چندین بیمه دیگر به توافق رسیدند، هشت شرکت بیمه درگیر این درخواست شدند.

این بیمه‌گران عبارت بودند از Aspen Insurance، HDI Global Insurance Co.، National Union Fire Insurance Company از پیتسبورگ، سندیکای شماره 1183 در Lloyd’s London، شرکت بیمه زوریخ آمریکا، Mapfre Global Risks، Compañia Internacional de Se،s y Rease،s گروه بیمه وین




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/warlike-action-exclusion-didnt-protect-insurer-in-mercks-cyberattack-claim-appeals-court-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds