دسته‌ها
اخبار

بررسی روزنامه نشان می دهد که پرونده سوابق نادرست علیه ترامپ “از هم جدا شده است”.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. پرونده سوابق جعلی علیه ترامپ پابرجاست…

عدالت کیفری

بررسی رو،مه نشان می دهد که پرونده سوابق نادرست علیه ترامپ “از هم جدا شده است”.

نوشته دبرا کاسنس وایس

کیفرخواست AP ترامپ آوریل 2023 2_800px

دیده می شود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در 4 آوریل به دادگاه کیفری شهر نیویورک می رسد تا به اتهامات مربوط به پرداخت پولی به یک بازیگر زن فیلم بزرگسال در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 خود محاکمه شود. ع، از آنتونی بهار/سیپا آمریکا آسوشیتدپرس.

بر اساس این گزارش، پرونده سوابق تجاری جنایت علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا “از هم پاشیده” است زیرا کیفرخواست شامل هیچ اتهام جداگانه ای نیست. نیویورک تایمز، که حدود 30 مورد از این قبیل را بررسی کرد.

موارد سوابق نادرست در نیویورک اگر قصد ارتکاب یا سرپوش گذاشتن به جرم دیگری وجود داشته باشد، جنایت محسوب می شود. در تمام موارد به جز دو مورد بررسی شده توسط نیویورک تایمز، کیفرخواست‌هایی که توسط دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ از شهر نیویورک و سلف وی به دست آمده بود، شامل اتهامات جنایات جداگانه‌ای بود.

به ،وان مثال، در دو مورد دیگر، یک وکیل و یک دلال بیمه متهم به سرقت پول، هر دو علاوه بر جعل سوابق تجاری، به سرقت بزرگ متهم شدند.

ترامپ به 34 فقره جعل سوابق تجاری برای پنهان ، پرداخت پول به بازیگر فیلم بزرگسالان استورمی د،، متهم شده است. کیفرخواست ادعا می‌کند که ترامپ این پرداخت‌ها را به‌،وان هزینه‌های قانونی به ،وان بخشی از یک طرح ادعایی برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ و توصیف نادرست پرداخت‌ها برای اه، مالیاتی توصیف کرده است.

اما ترامپ به طور جداگانه به نقض قو،ن مالیاتی یا انتخابات متهم نشده است. براگ در یک کنفرانس خبری گفت که کیفرخواست جرم جداگانه ای را مشخص نمی کند زیرا قانون آن را ایجاب نمی کند.

تایمز توضیح می دهد: «نادر بودن یک پرونده مستقل جعل سوابق تجاری تا حدی ناشی از ماهیت سطح پایین اتهام است. «جعل سوابق تجاری یک جنایت الکترونیکی است، که پایین‌ترین سطح در نیویورک است، بنابراین دفتر دادستان منطقه اغلب علاوه بر سایر جرایم جدی‌تر، آن را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد. و تحقیقات کلاهبرداری مالی به طور معمول شواهدی از جنایات اقتصادی متعدد را کشف می‌کند و به دادستان‌ها مجموعه‌ای از گزینه‌ها را می‌دهد.»

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: «با قاضی خوان مرچان، یک مهاجر کلمبیایی که ریاست دادگاه ترامپ را برعهده دارد، ملاقات کنید. ادعای بی گناهی وارد شده است»

ABAJournal.com: کیفرخواست هیئت منصفه چه م،ایی برای ترامپ خواهد داشت؟

ABAJournal.com: “با جوزف تاکوپینا، وکیل صریح م،ع ترامپ در “تعقیب سیاسی” آشنا شوید.

ABAJournal.com: “کارشناسان این مشکلات را در مورد پرونده جنایتکارانه علیه ترامپ در مورد پرداخت‌های بی‌پول مشاهده می‌کنند.”

ABAJournal.com: “شریک Cadwalader ظاهرا استعفا داد تا نماینده ترامپ در پرونده جنایی منهتن DA را رهبری کند.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/false-records-case-a،nst-t،p-stands-apart-newspaper-review-finds/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds