دسته‌ها
اخبار

رودی جولیانی از دعوای انتخاباتی دفاع می‌کند و ادعای آزار و اذیت در جلسه استماع اخلاقی را دارد که به «جدایی کمی» تبدیل شد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. رودی جولی، از دعوای انتخاباتی دفاع می کند، ادعا می کند…

اخلاق

رودی جولی، از دعوای انتخاباتی دفاع می‌کند و ادعای آزار و اذیت در جلسه استماع اخلاقی را دارد که به «جدایی کمی» تبدیل شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP_Rudy_Giuliani_July_2022.jpg

رودی جولی، وکیل دادگستری در یک کنفرانس خبری در ماه ژوئن در نیویورک صحبت می کند. ع، از مری ،افر/آسوشیتدپرس.

رودی جولی، وکیل دادگستری در جلسه روز دوشنبه با یک دادستان اصلی اخلاق درگیر شد تا مشخص شود که آیا او باید به دلیل ادعاهای بدون پشتوانه در دعوای حقوقی پنسیلو،ا مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 تحریم شود یا خیر.

مطابق با پوشش پولیتیکو، جلسه استماع اخلاق در واشنگتن دی سی، “هر روز به طور فزاینده ای متخاصم شد.”

همیلتون «فیل» فا، سوم، وکیل اصلی دفتر وکیل انضباطی وکلای دی سی، شکایت کرد که جولی، با پاسخ‌های طول، از سؤالات خود دوری می‌کند.

فا، گفت: “من از شما می پرسم ساعت چند است، و شما به من می گویید چگونه یک ساعت بسازم.”

رابرت سی. برنیوس، رئیس کمیته ای که استدلال ها را می شنود و یکی از مشاوران ارشد نی،ون پی بادی، جولی، و فا، را سرزنش کرد.

برنیوس گفت: “من برای همیشه سپاسگزار خواهم بود اگر آقای فا، سوالاتی بپرسد و آقای جولی، به سوالات پاسخ دهد.” “این یک بحث و جدل در هر دو طرف است.”

جولی، در حین بازجویی گفت که او تحت “آزار و اذیت” قرار گرفته است و گفت که سوالات فا، “بخشی از آنچه این بی عدالتی را ایجاد کرده است” است. Law.com.

سایر انتشارات با پوشش عبارتند از قانون 360، رویترز و واشنگتن پست.

شکایت اخلاقی واشنگتن دی سی مدعی شد که جولی، “اتهامات قطعی” را در مورد تقلب گسترده در رای دهندگان مطرح کرده و 300 “سوگندنامه، اعلامیه یا اظهارات خودمان را که نوشته ایم” برای حمایت از آن وعده داده است. اما تنظیم کنندگان بار گفتند که این اسناد بدون پشتوانه، بی ارتباط با رای دهندگان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، شامل رفتارهای خارج از استان های مورد شکایت و “حوادث مجزا” بودند.

فا، در بی،ه‌های آغازین گفت جولی، مجوز قانونی خود را در تلاش برای باطل ، 1.5 میلیون برگه رای پستی در پنسیلو،ا “سلاح” کرده است.

وکیل جولی،، جان لونتال، پاسخ داد که جولی، به طور منطقی به اطلاعات ارائه شده توسط دیگران در یک زمان آشفته تکیه کرده است. لونتال همچنین استدلال کرد که جولی، نباید برای شکایت اصلاح شده دومی که پیش نویس آن را تهیه کرده بود و هرگز توسط دادگاه پذیرفته نشد، تحریم شود.

در یک نقطه، جولی، گفت که به یاد دارد گزارشی را در مورد حدود 17000 رای‌دهنده پیتسبورگ دید که پس از اینکه به آنها گفته شد قبلاً رای داده‌اند، از صندوق‌های رای رد شدند. اما جولی، گفت که نمی داند این گزارش اکنون کجاست.

جولی، همچنین گفت که «شخصاً شاهد بسیاری از کلاهبرداری‌ها بوده است» زیرا به پنسیلو،ا سفر کرده و «بسیاری از مواردی را که من در شکایت ادعا کرده‌ام دیده است».

جولی، از سال 2002 در واشنگتن دی سی در وضعیت غیرفعال و غیرفعال بوده است. او در ژوئیه 2021 به دلیل تعلیق موقت خود در ماه قبل در نیویورک به دلیل “اظهارات نادرست و گمراه کننده آشکار” به طور موقت در آنجا تعلیق شد. انتخابات ریاست جمهوری 2020 به سرقت رفت.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “جولی، پس از اینکه دادستان از متهم ، او در پرونده اوکراین خودداری کرد، “تحقیقات کامل” را مطرح می کند.

ABAJournal.com: “رودی جولی، به شهادت در برابر هیئت منصفه بزرگ جورجیا در تلاش برای ابطال انتخابات 2020 شهادت می دهد.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/rudy-giuliani-defends-election-suit-claims-persecution-in-ethics-hearing-that-became-a-tad-argumentative/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds