دسته‌ها
اخبار

مدیر عامل سابق Proskauer افزایش حقوق را برای ایجاد نارضایتی، ترغیب به نقل مکان به شرکت جدید خودداری کرد، شکایت اصلاح شده می گوید



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. مدیر عامل سابق Proskauer از افزایش حقوق برای ایجاد…

شرکت های حقوقی

مدیر عامل سابق Proskauer افزایش حقوق را برای ایجاد نارضایتی، ترغیب به نقل مکان به شرکت جدید خودداری کرد، شکایت اصلاح شده می گوید

نوشته دبرا کاسنس وایس

جاناتان اوبراین، مدیر عامل سابق Proskauer Rose، در یک دادخواست تجدیدنظر شده متهم است که از افزایش حقوق و ارتقای شغلی برای کارکنان کلیدی Proskauer Rose برای برانگیختن خشم و متمایل ، آنها برای پیوستن به شرکت جدید خود، Paul Hastings، متهم شده است.

اوبراین در ابتدا متهم به دانلود اطلاعات حساس Proskauer Rose بر روی درایو انگشت شست و چاپ یک “صحافی کتاب سیاه” بود که پاداش و عملکرد شریک و همچنین تخصیص سود شرکت را نشان می داد. او ادعا کرده بود که این اطلاعات را گرفته تا بتواند در تعطیلات در آفریقا کار کند.

شکایت تجدیدنظر شده شامل آن اتهامات و در عین حال اضافه ، اتهامات اضافی است.

Law.com، رویترز و قانون بلومبرگ پوشش دارند 8 مه شکایت اصلاح شده، که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه ج،ی نیویورک بایگ، شد.

در دادخواست تجدیدنظر شده آمده است که اوبراین “تعداد قابل توجهی” از پیام های متنی، ایمیل ها و سایر داده ها را پس از ثبت شکایت اولیه حذف کرده است.

پل هستینگز پیشنهاد شغلی خود به اوبراین را پس از علنی شدن پرونده اولیه دسامبر 2022 پس گرفت. طبق دادخواست اصلاح شده، به او 1.5 میلیون دلار غرامت پایه برای کار در آنجا، همراه با 2.2 میلیون دلار پاداش که تا ژوئن 2023 قابل پرداخت است، پیشنهاد شده بود.

یکی از اتهامات جدید این است که اوبراین از طریق سوء استفاده های “فراگیر و طول،” در هزینه ها و تقلب در بازپرداخت از پروسکوئر کلاهبرداری کرده است. طبق دادخواست، پس از دور زدن اوبراین کنترل‌های داخلی شرکت، پروسکوئر رز ۱۴۲۵۰۰ دلار به یک موسسه خیریه پرداخت کرد که اوبراین شخصاً در آن شرکت داشت.

ادعای جدید دیگر این است که اوبراین اطلاعات محرمانه ای را در مورد ابتکار استخدام Proskauer Rose به رئیس پل هستینگز داده است که از آن “به ضرر پروسکوئر” استفاده کرد.

Law.com این صندلی را فرانک لوپز معرفی کرد.

در این دادخواست آمده است که اوبراین قصد دارد به پل هستینگز با لی آن وایت، مدیر ارشد مالی Proskauer Rose در آن زمان بپیوندد. چهار کارمند کلیدی دیگر Proskauer Rose نیز برای ایفای نقش در Paul Hastings مورد بحث قرار گرفتند.

وایت پیش از اینکه پروسکوئر رز را ، کند، ظاهراً به اوبراین «در نقض وظایف امانتداری خود در قبال شرکت» کمک کرده است. وایت یک شهروند استرالیایی است که تصور می شود در حال حاضر در آن کشور زندگی می کند.

نشریاتی که طرح اصلاح شده را پوشش می دادند نتوانستند برای اظهار نظر به وایت دسترسی داشته باشند.

پل هستینگز این بی،ه را به Law.com داد: «پل هستینگز هیچ گونه اطلاعات محرمانه یا اختصاصی را درخواست نکرده و دریافت نکرده است. این همچنان بحث پرسنلی یک شرکت دیگر است و ما در مورد مسائل پرسنلی شرکت‌های دیگر اظهار نظر نمی‌کنیم.»

پل هستینگز همچنین گفت که به طور منظم “در هر دو نقش خدمات حقوقی و تجاری ما در دوره معمولی استخدام می کند.”

وکیل اوبراین، راسل بک از بک رید رایدن، این بی،ه را به Law.com داد: «متأسفانه به نظر می‌رسد که شکایت اصلاح‌شده با هدف استفاده از رسانه‌ها به‌،وان وسیله‌ای ناخواسته برای پوشش دهی ناخواسته تنظیم شده است. آقای اوبراین در عوض در محل من، دادگاه پاسخ خواهد داد.»

قضیه این است Proskauer Rose v. O’Brien.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/amended-suit-says-former-proskauer-coo-withheld-raises-to-create-resentment-spur-moves-to-new-firm/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds