دسته‌ها
اخبار

قاضی مونتانا به دلیل نظرات راهرو دادگاه تعلیق بدون حقوق دریافت می کند



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. قاضی مونتانا به دلیل تعلیق بدون حقوق…

اخلاق

قاضی مونتانا به دلیل نظرات راهرو دادگاه تعلیق بدون حقوق دریافت می کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

یک قاضی مونتانا به دلیل اظهاراتی که در مورد یک شاهد در حالی که در راهروی دادگاه بود، توبیخ عمومی و 30 روز تعلیق بدون حقوق دریافت می کند.

دادگاه عالی مونتانا تحریم‌ها را علیه قاضی ریموند دیتون از آنا،دا، مونتانا، تصویب کرد نظر 2 می، گزارش دهید آسوشیتدپرس و استاندارد مونتانا.

دادگاه عالی ایالت گفت که رفتار او “غیرقابل قبول” بود.

این حادثه در آگوست 2022 اتفاق افتاد. دیتون متهم شد که “نظرات نامن، با ماهیت ،” در مورد شاهدی که ادعا می‌کرد یک متهم او را تعقیب کرده است. کارمندان دادگاه این اظهارات را شنیدند.

علاوه بر تحمیل تحریم ها، دادگاه عالی مونتانا به دیتون دستور داد تا نسبت به فردی که شکایت کرده یا شاهدان را تلافی جویانه رفتار نکند.

دیتون به نقض یک قانون اخلاقی تصریح کرد که قضات را م،م می کند به گونه ای عمل کنند که اعتماد به قوه قضائیه را تقویت کند.

دیتون بی،ه ای به استاندارد مونتانا داد.

او گفت: «این موضوع به اظهار نظری مربوط می‌شود که من به شوخی در صحبتی خصوصی با یکی از همکارانم مطرح کردم. من نمی‌دانستم که دیگران گوش می‌دهند. موضوع به مقاماتی که تصمیم به مجازات من دارند گزارش شد.

من تصمیم گرفته ام که مجازات آنها را بپذیرم. در غیر این صورت، مانند 40 سال فعالیتم در وکالت، به بهترین شکل ممکن به انجام وظایف خود ادامه خواهم داد. من قصد اظهار نظر بیشتر در این مورد را ندارم.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/montana-judge-gets-unpaid-suspension-for-court،use-hallway-comments/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds