دسته‌ها
اخبار

وکیل هوگان لاولز می گوید که پس از دفاع از دابز، بحث درباره تاثیر سقط جنین و نسل کشی اخراج شد.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل هوگان لاو، می گوید که پس از ا،اج…

شرکت های حقوقی

وکیل هوگان لاو، می گوید که پس از دفاع از دابز، بحث درباره تاثیر سقط جنین و نسل کشی ا،اج شد.

نوشته دبرا کاسنس وایس

زن با جعبه

تصویر از Shutterstock.

یک وکیل هوگان لاو، گفته است که پس از اشاره به نرخ سقط جنین در جامعه سیاه پوستان در جریان بحث در مورد لغو تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده، توسط شرکت های حقوقی دیگر ا،اج و او را با گلوله سیاه ،د. رو در مقابل وید و حق سقط جنین.

در یک ستون نظرات وال استریت ژورنالرابین ک، گفت که او یک شریک سهام بازنشسته بود که هنوز هم به نمایندگی از مشتریان در هوگان هاو، در یک کنفرانس آنلاین برای کارمندان زن پس از تصمیم دادگاه عالی شرکت کرد. سازمان بهداشت ،ن دابز علیه ،ون، چالشی برای ممنوعیت بیشتر سقط جنین بعد از 15 هفته بارداری توسط می سی سی پی.

ک، نوشت، این تماس “به ،وان “فضای امن” برای ،ن در شرکت برای بحث در مورد این تصمیم اعلام شد. شاید برای بعضی ها فضای امنی بود، اما برای من امن نبود.»

هر ، دیگری که در تماس بود عصب، و خشمگین شد دابز ک، گفت تصمیم گرفت.

ک، گفت: «من صحبت کردم تا دیدگاه متفاوتی ارائه کنم. «توجه کردم که بسیاری از فقها و مفسران معتقد بودند قلیه اشتباه تصمیم گرفته شده بود گفتم دادگاه حق دارد موضوع را به ایالت ها بازگرداند. اضافه کردم که فکر می‌کنم م،عان حقوق سقط جنین مخالفت‌های زیادی را علیه آن‌ها انجام داده‌اند قلیه با فشار دادن به سیاست های افراطی بر خودشان. من به گزارش های متعددی از نرخ های نامتن، بالای سقط جنین در جامعه سیاه پوستان اشاره کردم که برخی آن را نوعی نسل کشی نامیده اند. من گفتم فکر می کنم این غم انگیز است.»

پس زدن فوري بود. او گفت که ک، به ،وان نژادپرست بر،ب خورد و مورد انتقاد قرار گرفت تا اینکه تلفن را قطع کرد. پس از اینکه شخصی شکایت رسمی خود را به هوگان لاو، ارائه کرد، ک، گفت، شرکت قراردادهای من را به حالت تعلیق درآورد، تماس من با مشتریان را قطع کرد، مرا از سیستم های ایمیل و اسناد حذف کرد، و به همه پرسنل ایالات متحده ایمیل زد که گفت که یکی از شرکت کنندگان در تالار گفتمان “ضد اظهار نظر سیاه شد و در انتظار تحقیقات به حالت تعلیق درآمد.»

ک، شکایتی را به این شرکت ارائه کرد و مدعی شد که با بر،ب نژادپرست علنی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. هوگان لاو، یک شرکت خارجی را برای تحقیق استخدام کرد. سه هفته بعد، به ک، گفته شد که نظرات او در مورد نرخ سقط جنین سیاه پوستان به ،وان نسل کشی، خط مشی ضد آزار و اذیت شرکت را نقض می کند. قراردادهای ک، با شرکت فسخ شد.

ک، نوشت: «اگر ممکن است این اتفاق برای من بیفتد، هر ،ی که نظر مخالف خود را ابراز کند – حتی در مورد یک موضوع قانونی – می تواند انتظار همان رفتار را داشته باشد: لغو فوری بدون نگر، برای منافع مشتری، روند قانونی یا انصاف.

قاضی کلارنس توماس قبلاً استدلال کرده بود که سقط جنین “برای دستیابی به اه، اصلاح نژادی” استفاده شده است و تعداد سقط جنین در هر 1000 تولد زنده در میان ،ن سیاه پوست تقریباً 3.5 برابر نسبت ،ن سفیدپوست است.

بالاتر از قانون اظهارات ک، در مورد سقط جنین و نسل کشی را محکوم کرد.

این وبلاگ نوشت: «ک، ترجیح می‌دهد فریادهای متمایل به ناب،دانه بحث‌های متمم اول متمم اول را به صدا درآورد تا اینکه مسئولیت شخصی در قبال گفته‌هایش را بپذیرد».

این وبلاگ به مقاله ای در مجله ملی قانون سیاه با ،وان “افسانه سقط جنین به ،وان نسل کشی سیاهان: بازیابی چرخه باروری ما”.

نویسنده Shyrissa Dobbins-Harris در مقاله نوشت که بحث نسل کشی یک فرض اساسی دارد که ،ن سیاه پوست فاقد مهارت های تفکر انتقادی لازم برای جلوگیری از افتادن در دام سقط جنین هستند. دابینز هریس گفت، این استدلال مبارزه برای بقای سیاهپوستان را «در رحم» ،ن سیاه‌پوست قرار می‌دهد، نه «بیماری‌های اجتماعی متعددی که سیاه‌پوستان با آن‌ها مواجه هستند».

هوگان لاو، Above the Law این جمله را بیان کرد: “به ،وان یک شرکت، ما مردم خود را کاملا تشویق می کنیم تا نظرات خود را در مورد موضوعات مهمی که برای آنها مهم است به اشتراک بگذارند، اما از مردم ما انتظار داریم که مطابق با سیاست های شرکت رفتار کنند. ما برای تفاوت‌هایمان ارزش قائلیم، که ما را به ،وان یک شرکت قوی‌تر می‌کند.»

نوک کلاه به چقدر جذاب.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/،gan-lovells-lawyer-says-she-was-fired-after-defending-dobbs-discussing-abortion-impact-and-genocide/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds