دسته‌ها
اخبار

پیروزی 2 متهم فساد نشان دهنده انزجار دیوان عالی کشور از تفاسیر گسترده قوانین تقلب است.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. پیروزی 2 متهم فساد نشان می دهد عالی…

دیوان عالی آمریکا

پیروزی 2 متهم فساد نشان دهنده انزجار دیوان عالی کشور از تفاسیر گسترده قو،ن تقلب است.

نوشته دبرا کاسنس وایس

ساختمان SCOTUS با نمای زمین

تصویر از Shutterstock.

دادگاه عالی ایالات متحده روز پنجشنبه دو محکومیت فساد عمومی را لغو کرد.

دادگاه عالی محکومیت های جوزف پرکوکو، دستیار سابق فرماندار دموکرات سابق نیویورک، اندرو کومو، و لوئیس سیمینلی، یک مدیر ساختم،، را باطل کرد. تصمیمات 11 مه هستند اینجا و اینجا.

انتشارات با پوشش شامل نیویورک تایمز، CNNوبلاگ SCOTUS (اینجا و اینجا) و واشنگتن پست.

پرکوکو محکومیت خود را برای پذیرش 35000 دلار از یک توسعه‌دهنده املاک و مستغلات که نمی‌خواست یک “توافقنامه صلح کار” لازم را برای گرفتن تجارت از نیویورک منعقد کند، به چالش کشید. پرکوکو در آن زمان یک شهروند خصوصی بود که در کمپین انتخاب مجدد کومو کار می کرد.

Ciminelli متهم به توطئه برای دستکاری در فرآیند مناقصه برای Buffalo Billion، یک پروژه 1 میلیارد دلاری برای احیای منطقه بوفالو، نیویورک، بود. دادستان‌ها گفتند که Ciminelli با یک لابی‌گر و یکی از مقامات هیئت مدیره Buffalo Billion کار می‌کرد تا درخواست‌های پیشنهادی را به نفع شرکت Ciminelli تنظیم کند.

موضوع مورد بحث در پرونده پرکوکو این بود که آیا یک شهروند خصوصی با نفوذ بر تصمیم گیری های ،تی می تواند به دلیل تقلب در خدمات صادقانه محکوم شود یا خیر.

دیوان عالی گفت که شهروندان خصوصی می توانند به دلیل تقلب در خدمات صادقانه محکوم شوند، اگر قراردادهایی را امضا کنند که آنها را عامل واقعی ،ت کند. قاضی ساموئل آلیتو در نظر 11 مه گفت که دستورات هیئت منصفه در مورد این موضوع بر اساس استاندارد نادرستی بود.

قاضی نیل گورسوش با نظری که قاضی کلارنس توماس به آن ملحق شد، با این حکم موافقت کرد.

گورسوش نوشت: «دادگاه معتقد است که دستورالعمل‌های هیئت منصفه در این پرونده «بیش از حد مبهم» بوده است. “موافقم. اما به نظر من، مشکل عمیق تر از آن است زیرا هیچ مجموعه ای از دستورالعمل ها نمی توانست اوضاع را بهتر کند. تا به امروز، هیچ ، نمی داند که «تقلب خدمات صادقانه» شامل چه مواردی می شود.»

در پرونده Ciminelli، ،ت ادعا کرده بود که توسعه‌دهنده برنامه‌ریزی کرده بود تا ،ت را از حق کنترل دارایی‌هایش با عدم افشای اطلاعات اقتصادی بالقوه ارزشمند مورد نیاز برای تصمیم‌گیری‌های اقتصادی محروم کند. دیوان عالی به اتفاق آرا در نظر توماس این نظریه را رد کرد.

توماس نوشت: «ما معتقدیم که قو،ن تقلب فدرال فقط طرح‌هایی را برای محروم ، مردم از منافع مالکیت سنتی جرم انگاری می‌کند، که شامل حق به دست آوردن اطلاعات اقتصادی بالقوه با ارزش نیست.

استفان ولدک، استاد دانشکده حقوق دانشگاه تگزاس، به سی‌ان‌ان گفت که این پرونده‌ها «دو نقطه اطلاعات اضافی هستند که نشان می‌دهد دادگاه فعلی تا چه حد نسبت به تفاسیر گسترده از قو،ن فدرال فساد و ضد رشوه خواری خصمانه است – و با پیگردهای تهاجمی یقه سفید. توسط دادستان های فدرال.»

“مخاطرات این موارد به احتمال زیاد زیاد نیست، اما خطرات این الگوی گسترده تر می تواند بسیار زیاد باشد – به خصوص تا زم، که کنگره، که می تواند دامنه همه این اساسنامه ها را روشن کند، همچنان در حاشیه باشد.” ولادک گفت.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/wins-for-2-corruption-defendants-s،w-supreme-courts-distaste-for-broad-interpretations-of-fraud-laws/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds