دسته‌ها
اخبار

کلمنت، وکیل کل سابق به جامعه فدرالیست می گوید BigLaw بیش از حد بیدار است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. BigLaw خیلی بیدار است، وکیل کل سابق…

شرکت های حقوقی

کلمنت، وکیل کل سابق به جامعه فدرالیست می گوید BigLaw بیش از حد بیدار است

نوشته دبرا کاسنس وایس

وکیل کل پل کلمنت

پل کلمنت، وکیل کل سابق ایالات متحده در یک پانل روز شنبه در یک رویداد برای انجمن فدرالیست ظاهر شد. ع، از دفتر وکیل کل/و، دادگستری ایالات متحده، PD US DOJ، از طریق ویکی‌مدیا کامانز.

به گفته یک وکیل سابق ایالات متحده که کرکلند و الیس را به دلیل اختلاف بر سر نمایندگی مشتریان اسلحه ، کرد، BigLaw بیش از حد بیدار است.

پل کلمنت، وکیل کل سابق ایالات متحده، با حضور در پانل روز شنبه در یک رویداد برای جامعه فدرالیست، گفت که شرکت های حقوقی بزرگ مشکل “بسیار جدی” تعصب لیبرال دارند. قانون 360 گزارش ها.

کلمنت گفت: “بخشی از پدیده این است که شرکت های حقوقی بزرگ به طور فزاینده ای بیدار می شوند، زیرا مشتریان آنها به طور فزاینده ای بیدار می شوند.”

کلمنت و یکی دیگر از وکیل کرکلند و الیس، ارین مورفی، اوایل سال جاری را ، ،د. آنها یک بوتیک استیناف جدید به نام کلمنت و مورفی راه اندازی ،د. کلمنت در آن زمان گفت که کرکلند به او یک انتخاب پیشنهاد داده است: مشتریان متمم دوم خود را کنار بگذارد یا از شرکت حقوقی کناره گیری کند.

سایر اعضای میزگرد موافق بودند که شرکای شرکت های حقوقی بزرگ بیشتر لیبرال هستند تا محافظه کار. اما آنها گفتند که هنوز در BigLaw جا برای محافظه کاران وجود دارد، طبق قانون360.

ست وا،من، وکیل کل سابق، گفت که او نماینده مشتریان نامحبوب در Wilmer Cutler Pickering Hale و Dorr، از جمله مونسانتو – سازنده علف‌کش Roundup – شرکت‌های نفتی و زند،ان گوانتانامو بوده است. او گفت که هیچ ، به هیچ یک از نمایندگی های او “گلوله سیاه” نمی زند، اگرچه گاهی اوقات به دلیل درگیری با مشتریان یا مسائل موجود از پذیرش برخی از مشتریان منع می شود.

وا،من گفت که این موقعیت‌ها باعث می‌شود گاهی اوقات به فکر رفتن به یک شرکت کوچک‌تر بیفتد.

طبق گزارش Law360، کلمنت با پیشنهاد کاری به وا،من پاسخ داد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/biglaw-is-too-woke-former-solicitor-general-clement-tells-federalist-society/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds