دسته‌ها
اخبار

برای جمع آوری داده های تلفن همراه، مدیر کسب و کار محصول “منتظر حرکت رو به جلو است”


آری کاپلان اخیراً با مونیکا هریس، مدیر تجارت محصول برای Cellebrite، یک شرکت نرم‌افزار هوش دیجیتال که ابزارهایی برای جمع‌آوری، بررسی، تجزیه و تحلیل و مدیریت داده‌های دیجیتال برای سازمان‌های مجری قانون، شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات فراهم می‌کند، صحبت کرد.

آری کاپلان: در مورد سابقه و نقش خود در Cellebrite به ما بگویید.

مونیکا هریس: من در 15 سال گذشته در اکتشاف الکترونیکی، در سمت راست EDRM، با مهارت فنی در فناوری دادرسی، اما با تمرکز بر سمت چپ، مانند مجموعه‌ها، پردازش و حاکمیت اطلاعات، بوده‌ام. در Cellebrite در سال گذشته، من بسیار خوش شانس بودم که از نوآوری هایی که این شرکت در مدیریت داده های تلفن همراه و مدرن در حال توسعه است، حمایت کردم.

آری کاپلان: Cellebrite گزارش جدیدی منتشر خواهد کرد که منع، کننده دیدگاه های بخش متقاطع رهبران در کشف الکترونیکی است. تغییرات، چالش‌ها و انتخاب‌ها در مدیریت مجموعه‌های مدرن موبایل، بهره‌گیری از فناوری جدید برای افزایش کشف الکترونیکی، که من افتخار همکاری در آن را داشتم. می تو،د برخی از نکات برجسته این گزارش را به اشتراک بگذارید؟

مونیکا هریس: جمع آوری این بینش های گسترده از صنعت حقوقی عالی بود. به ،وان مثال، مجموعه‌های داده‌های تلفن همراه توسط صنعت پیچیده تلقی می‌شوند و برای تکمیل به افرادی نیاز دارند که سال‌ها تجربه و آموزش داشته باشند. همچنین، برای ،، که مجموعه‌ها را دریافت می‌کنند، نیاز به آموزش است تا به آنها کمک کند اطلاعاتی که دریافت می‌کنند یا آنچه ممکن است درخواست کنند را تفسیر کنند. فناوری‌ها برای همگام شدن با جمع‌آوری داده‌های مدرن، با درخواست‌هایی برای تولید یا جمع‌آوری داده‌ها از برنامه‌های محل کار مبتنی بر ابر، ابزارهای جمع‌آوری سازم، یا دستگاه‌های تلفن همراه در حال تکامل هستند. خود ابزارهای بررسی نیز برای ارائه یکپارچه داده‌های جمع‌آوری‌شده در حال تکامل هستند. این تحقیق نشان می‌دهد که مجموعه‌های داده‌های مدرن می‌توانند پیچیده باشند و بررسی انواع جدید اطلاعات نیز به همین ترتیب پیچیده است. در نهایت، حریم خصوصی کارمندان در تجزیه و تحلیل با تاکید خاص بر جمع آوری داده های تلفن همراه، اطلاعاتی که کارمندان مصاحبه های نگهداری را به اشتراک می گذارند، و قو،ن حاکم بر جمع آوری از دستگاه های شخصی، به ویژه از زم، که شاهد روندهایی در اخبار مربوط به افراد هستیم، مرکزی بود. حفظ در اختیار داشتن داده ها خارج از منابع سنتی

آری کاپلان: رهبران دپارتمان حقوقی باید در سال 2023 برای رسیدگی به چه پیشرفت‌های جدیدی در مجموعه‌های تلفن همراه از راه دور آماده باشند؟

مونیکا هریس هد شات مونیکا هریس یک مدیر تجارت محصول برای Cellebrite، یک شرکت نرم افزار هوش دیجیتال است.

مونیکا هریس: نگر،‌های مربوط به حریم خصوصی از بین نمی‌روند و از جمع‌آوری طیف وسیعی از اطلاعات از منابع سنتی داده‌ها به شناسایی داده‌های مربوطه صرفاً تغییر کرده است. چه تیم‌ها از منابع رایج داده‌های کارمندان، مانند Slack یا داده‌های متنی روی تلفن‌های همراه جمع‌آوری کنند، اکنون توانایی انجام مجموعه‌های هدفمند وجود دارد. رهبران بخش حقوقی باید در زمینه حفاظت از حریم خصوصی از آن آگاه باشند و ابزارهای موجود برای انجام مؤثر این وظایف را درک کنند. همچنین فن آوری وجود دارد که برای ارزیابی اولیه داده ها استفاده می شود. در Cellebrite، ما به دنبال نقطه اوج در مجموعه‌های تلفن همراه هستیم و تکنیک‌های دیجیتالی خاصی برای درک، نمونه‌برداری و یافتن جزئیات مرتبط در فرآیند ارزیابی اولیه داده‌ها داریم.

آری کاپلان: ظهور این بیماری همه گیر را که بر کشف الکترونیکی تأثیر می گذارد چگونه می بینید؟

مونیکا هریس: کار هیب، اینجاست که بماند. بسیاری از شرکت‌ها تحت یک مدل کار ،یبی دائمی فعالیت می‌کنند یا قصد دارند آن را پیاده‌سازی کنند. خطر این است که اگر کارمندان یا متولیان در دفتر نباشند، داده‌های نقطه پای، آنها می‌تواند در هر جایی باشد، که می‌تواند هر فرآیند جمع‌آوری ضروری را پیچیده کند. ممکن است هنگام جستجوی منابع داده‌ای که بخش فناوری اطلاعات یک شرکت مدیریت می‌کند، ساده‌تر باشد، اما برای دستگاه‌های تلفن همراه، تصور این است که دستگاه فیزیکی برای یافتن داده‌ها ضروری است. و با توجه به اینکه ما شاهد تغییر در نحوه برقراری ارتباط بوده ایم، اطلاعات بیشتر از هر زمان دیگری در همکاری چت و برنامه های کاربردی محیط کار ابری است. بنابراین، اطمینان از اینکه می‌تو،م به همه منابع داده دسترسی داشته باشیم، نه فقط منابعی که شناخته شده یا رایج هستند، حرکت رو به جلو بسیار مهم است.

آری کاپلان: آیا چیزی در مورد این تحقیق جدید شما را شگفت زده کرد؟

مونیکا هریس: ما شاهد پیچیدگی بیشتری در جمع‌آوری و بررسی بوده‌ایم، اما شرکت‌کنندگان در تحقیق تلاش می‌کنند تا این فرآیندها را ساده‌تر کنند، چه با ساده‌سازی برخی پیچیدگی‌های بررسی داده‌ها یا استفاده از فناوری که به آنها اجازه می‌دهد به راحتی به داده‌ها در هر جایی در موضوعی که به حریم خصوصی کارکنان احترام می‌گذارد دسترسی داشته باشند. همچنین، از بالا به پایین، رهبران چالش های مشابهی را در جمع آوری داده های تلفن همراه بیان ،د.

آری کاپلان: پیش‌بینی می‌کنید که حرفه‌ای‌های داخلی با چه چالش‌های خاصی در مدیریت داده‌ها مواجه شوند و چگونه می‌توانند بر آن‌ها غلبه کنند؟

مونیکا هریس: این فقط یک موضوع است که همه منابع مهم داده ها و رویکرد شما به حاکمیت اطلاعات را درک کنید و سپس مطمئن شوید که ابزار جمع آوری شما می تواند آن منابع را در خود جای دهد، مانند توانایی جمع آوری از دستگاه های تلفن همراه. از منابع استاندارد مانند Office 365؛ و از برنامه‌های محل کار، مانند Slack و Teams، قبل از اینکه این داده‌ها را در یک ابزار بازبینی گردآوری کنید.

آری کاپلان: این تحقیق در مورد اینکه چگونه متخصصان از فناوری پیشرفته برای رسیدگی به مسائل پیچیده قضایی و تحقیقاتی به طور فزاینده ای استفاده می کنند، منع، می کند؟

مونیکا هریس: این تحقیق نشان داد که استفاده از فناوری های خاص به دلیل پیچیدگی های موجود هنوز به نقطه اوج نرسیده است. این فناوری وجود دارد و فرآیند را ساده کرده است، اما کمبود تجربه در استفاده از ابزارهای نوظهور برای ساده‌سازی تلاش‌های یک تیم وجود دارد. ما مشتاقانه منتظر حرکت رو به جلو در جمع آوری داده های مدرن در سال آینده هستیم.


یادداشت سردبیر: Cellebrite مشاوران Ari Kaplan را برای انجام تحقیقات مستقل مرتبط با روند جمع‌آوری داده‌های دستگاه تلفن همراه از طرف خود استخدام کرد.


به مصاحبه کامل گوش کنید اختراع مجدد افراد حرفه ای.

آری کاپلان به طور منظم با رهبران صنعت حقوقی و در جامعه خدمات حرفه ای گسترده تر مصاحبه می کند تا دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارد، تغییرات متحول کننده را برجسته کند و فناوری جدید را معرفی کند. وبلاگ و در iTunes.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً دیدگاه های مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/changes-challenges-and-c،ices-in-managing-modern-mobile-collections/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds