دسته‌ها
اخبار

به وکیل و هم‌متهم در تماس‌های غیرقانونی با اطلاعات رای‌گیری نادرست دستور داده می‌شود رای‌دهندگان را ثبت نام کنند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل و متهم در پشت تماس های رباتیک…

عدالت کیفری

به وکیل و هم‌متهم در تماس‌های غیرقانونی با اطلاعات رای‌گیری نادرست دستور داده می‌شود رای‌دهندگان را ثبت نام کنند

نوشته دبرا کاسنس وایس

تماس گیرنده رباتیک

تصویر از Shutterstock.

یک قاضی اوهایو به یک وکیل و یک متهم دیگر دستور داده است که رای دهندگان در واشنگتن دی سی را به دلیل ارسال فراخوان های غلط حاوی اطلاعات نادرست در مورد برگه های رای پستی به محله های اقلیت در کلیولند قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2020 ثبت نام کنند.

قاضی جان دی. سوتولا از شهرستان کویاهوگا، اوهایو، به جک بورکمن و جیکوب وول دستور داد تا 500 ساعت را برای ثبت نام رای دهندگان به ،وان بخشی از مجازات خود پس از اعتراف آنها به تقلب در مخابرات، صرف کنند.

Cleveland.com، قانون 360، CNN و واشنگتن پست پوشش داشته باشد.

بورکمن است یک وکیل، طبق قانون 360. او هست همچنین به ،وان شناخته شده است جان ام. بورکمن.

دادستان ها گفتند که تماس های خودکار به دروغ ادعا کرده بودند که از اطلاعات برگه های رای پستی برای یافتن افرادی استفاده می شود که حکم بازداشت معوقه و بدهی پرداخت نشده کارت اعتباری دارند.

سوتولا همچنین بورکمن و وول را به دو سال حبس مشروط و حبس خانگی از ساعت 8 شب تا 8 صبح برای شش ماه اول دوره آزمایشی محکوم کرد. سوتلا همچنین متهمان را به پرداخت 2500 دلار جریمه محکوم کرد.

سوتولا به بورکمن و وول گفت که آنها “یک کار نفرت انگیز” انجام داده اند، و طبق گفته های Cleveland.com و Law360، او رفتار بورکمن را به ،وان “خیانت به سوگند شما به ،وان وکیلی برای حمایت از قانون اساسی ایالات متحده” تلقی کرد.

بورکمن و وول نیز با اتهاماتی روبرو هستند در میشیگان به گزارش فا، نیوز، در ارتباط با فراخوان های رباتیک و شکایت سازمان های حقوق مدنی در دادگاه فدرال نیویورک. علاوه بر این، کمیسیون ارتباطات فدرال است به دنبال جریمه 5 میلیون دلاری برای تماس های رباتیک به تلفن های بی سیم.

آ بی،ه مطبوعاتی توسط دادستان کل نیویورک، که به دعوی مدنی پیوست، این متن یکی از ضبط های خودکار را شامل شد: «سلام، این تامیکا تیلور از پروژه 1599 است، سازمان حقوق مدنی که توسط جک بورکمن و جیکوب وول تأسیس شده است. رای گیری از طریق پست عالی به نظر می رسد، اما آیا می دانستید که اگر از طریق پست رای دهید، اطلاعات شخصی شما بخشی از یک پایگاه داده عمومی خواهد بود که توسط ادارات پلیس برای ردیابی حکم های قدیمی استفاده می شود و توسط شرکت های کارت اعتباری برای جمع آوری موارد معوق استفاده می شود. بدهی ها؟ CDC حتی بر استفاده از سوابق برای رای گیری پستی برای ردیابی افراد برای وا،ن های اجباری فشار می آورد. در دادن اطلاعات خصوصی خود به مرد ظلم نکنید. در امان بم،د و مراقب رای دادن از طریق پست باشید.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyer-and-co-defendant-behind-robocalls-with-false-ballot-information-are-ordered-to-register-voters/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds