دسته‌ها
اخبار

جولیانی پس از اینکه دادستان از متهم کردن او در پرونده اوکراین خودداری کرد، «تحقق کامل» را مطرح می کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. جولی، از «تحقق کامل» پس از…

عدالت کیفری

جولی، پس از اینکه دادستان از متهم ، او در پرونده اوکراین خودداری کرد، «تحقق کامل» را مطرح می کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP_Rudy_Giuliani_July_2022.jpg

وکیل رودی جولی، در یک کنفرانس خبری در ژوئن 2022 در نیویورک صحبت می کند. ع، از مری ،افر/آسوشیتدپرس.

دادستان ها روز دوشنبه فاش ،د که قصد ندارند وکیل رودی جولی، را در ارتباط با کار او در اوکراین متهم کنند.

در نامه‌ای به یک قاضی فدرال نیویورک، دادستان‌ها گفتند که یک استاد ویژه که در مورد مواد توقیف شده از جولی، بازنگری می‌کند، می‌تواند از وظایف خود رها شود زیرا هیچ اتهامی در نظر گرفته نشده بود.

این واشنگتن پست، رویترز، نیویورک تایمز و سیاسی از جمله نشریات با پوشش هستند.

دامیان ویلیامز، دادستان ایالات متحده از ناحیه ج،ی نیویورک در گفت: «بر اساس اطلاعاتی که در حال حاضر در دسترس ،ت است، اتهامات جنایی در راه نیست. نامه 14 نوامبر.

دادستان ها بررسی کرده بودند که آیا جولی، با عدم ثبت نام به ،وان لابی گر قو،ن فدرال را نقض کرده است یا خیر. به گزارش نیویورک تایمز، این تحقیقات ناشی از تلاش‌های جولی، برای وادار ، اوکراین به تحقیق درباره پسر جو بایدن، هانتر بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در ارتباط با خدمت بایدن در هیئت مدیره یک شرکت انرژی اوکراینی بود.

نیویورک تایمز گزارش می دهد: «در مرکز تحقیقات، نقش آقای جولی، در فشار دادن ،ت ترامپ برای برکناری سفیر ایالات متحده در اوکراین، ماری ال. یووانوویچ، قرار داشت.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از برکناری سفیر خود با استیضاح مواجه شد.

در توییترجولی، تصمیم دادستان را “تأیید کامل و کامل” خواند.

یکی از وکلای جولی،، رابرت کاستلو، به پولیتیکو گفت که دادستان‌ها با این باور که دلیل محتملی برای متهم ، جولی، به جرم دارند، فریب خوردند.

“یکی به آنها دروغ گفت. کاستلو به پولیتیکو گفت. “به وضوح معلوم شد که اینطور نیست.”

استاد ویژه این پرونده، قاضی فدرال بازنشسته، باربارا اس. جونز، در حال انتقال به پرونده مدنی نیویورک علیه تجارت ترامپ است. او به ،وان یک ناظر مستقل بر عملیات سازمان ترامپ کار خواهد کرد.

جولی، همچنان با تحقیقات گرجستان در خصوص تلاش برای لغو انتخابات ریاست جمهوری 2020 گرجستان روبرو است. او در ماه اوت در برابر هیئت منصفه بزرگ شهرستان فولتون، جورجیا، شهادت داد.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: «مطالب بعدازظهر: جولی، در نظر داشت به نمایندگی از دادستان اوکراین. تغییر دیدگاه آمریکا در مورد مجازات اعدام

ABAJournal.com: “گزارش های بعد از ظهر: AG Barr شواهد اوکراین جولی، را در نظر خواهد گرفت. ترامپ از مجازات اعدام فروشنده مواد مخدر تمجید کرد




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/giuliani-touts-complete-total-vindication-after-prosecutors-decline-to-charge-him-in-ukraine-case/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds