دسته‌ها
اخبار

چرا کنجکاوی کلید توسعه کسب و کار است؟


lightbulb-5259340_1920نزدیک به 1200 شرکت کننده در اوا، ماه گذشته برای گردهمایی سالانه انجمن بازاریابی قانونی در استراحتگاه ساحلی دیپلمات در هالیوود، فلوریدا، جمع شدند.

دستور کار با برنامه‌هایی پر شده بود که در زمینه‌های خاص کاوش می‌،د – راهنمایی ESG برای شرکت‌ها، علم پشت باران‌زایی و بهترین شیوه‌های ارتباطات DEI، به نام چند.

سخنر، کلیدی نویسنده لورا گسنر اوتینگ و رویدادهای شبکه ای مانند یک مهم، رقص دهه 80 به تکمیل سه روز پیشنهادات حرفه ای (و حال و هوای خوب) کمک کرد.

روی ،تون، رئیس LMA در لینکدین نوشت: «انرژی و حس اجتماعی در این کنفرانس منحصر به فرد، انگیزاننده و قابل لمس بود.

یکی از موارد مورد علاقه همیشگی LMA پانل مشاوره عمومی است و امسال از تلویزیون روزانه الهام گرفته شده است.

که در یک صحنه به سبک جشنواره ارائه شد، “چگونه در نمایشگاه بازاریابی قانونی برنده شویم” جنیفر دزسو از تامسون رویترز را از طریق یک بحث گسترده در مورد اینکه شرکت های حقوقی چه کارهایی را درست انجام می دهند و چه کارهایی را اشتباه انجام می دهند، رهبری کرد.

در اینجا چند پیشنهاد آورده شده است.

GCها از مشاور بیرونی می خواهند که کنجکاو باشند

اگر یک موضوع واضح در سراسر پانل وجود داشت، آن این است که وکلای خصوصی که نسبت به مشتریان خود کنجکاوی نشان می دهند، امتیازات بزرگی را با وکیل عمومی ،ب می کنند.

پیتر نگوین، مدیر ارشد گروه سیستم‌های دکارت، کنجکاوی را عامل اصلی در ارزیابی شرکت‌های حقوقی که با آنها کار می‌کند، توصیف کرد.

او گفت: “من می خواهم آن نامزدی را داشته باشم.” می‌خواهم واقعاً بفهمید – می‌خواهید بفهمید – چه چیزی در مورد تجارت من است که می‌تو،د به ما کمک کنید.»

این کنجکاوی اغلب برای ارزشی که شرکت های حقوقی ارائه می دهند، مرکزی است.

دلیلش این است که وکیل عمومی فقط به دنبال پاسخگویی به سوالات حقوقی نیستند. آنها خواهان راهنمایی بر اساس اه، و شرایط منحصر به فرد سازمان هستند.

جودی ترولو، مشاور عمومی Bates White LLC گفت: “گاهی اوقات وکلا کمی مردد هستند که واقعاً در مورد کاری که باید انجام دهید نظر بدهند.” ما از شما می خواهیم که به ما بگویید چه فکر می کنید باید انجام دهیم، اما شما ابتدا باید ما را درک کنید.

برای شرکت های حقوقی که به دنبال نشان دادن این ویژگی به مشتریان بالقوه هستند، فرآیند RFP یک فرصت بزرگ را فراهم می کند.

آرش درودی، وکیل عمومی فندر، دریافت پاسخ‌های RFP مبتنی بر الگو از شرکت‌های حقوقی را توصیف کرد – رویکردی که او آن را «اساساً یک اشتباه» خواند.

در عوض، او مایل است ببیند که یک شرکت حقوقی به یک RFP با پیشنهادی برای بررسی عمیق عملیات شرکت پاسخ دهد و تصویر بهتری از سازمان خود را قبل از تهیه پیشنهاد به دست آورد.

«اول از همه، ابتکار عمل شما را نشان می دهد. این واقعیتی را نشان می دهد که شما اهمیت می دهید.» و به علاوه، به ما نشان می‌دهد که می‌خواهید چیزی را ارسال کنید که مستقیماً با سازمان فعلی ما مرتبط است.»

GCها در واقع با ساعت قابل پرداخت خوب هستند

تبلیغات تبلیغاتی در پایان ساعت قابل پرداخت را باور نکنید. اما بد،د که مشاوران عمومی از نزدیک نحوه اجرای آن را زیر نظر دارند.

نگوین گفت که او هیچ مشکلی برای پرداخت وقت وکیل خود ندارد – به ویژه از شرکتی که برای خدمات حرفه ای هزینه می گیرد.

اما او همچنین از “نیکل شدن و تیره شدن برای چیزهای جزئی” محتاط است.

او گفت: “خوشحالم که برای شریکی که وقتش را صرف پرونده من کند، پول می دهم.” من نمی خواهم 10 نفر از همکاران در مورد یک موضوع تحقیق کنند.

درودی نیز نظر مشابهی داشت و گفت که صرفاً این واقعیت که او ساعتی صورت‌حساب دریافت می‌کند مشکلی نیست – اما اجرای ساعت قابل پرداخت می‌تواند مشکلی ایجاد کند.

GCها ممکن است از معاشرت با مشاور بیرونی خود لذت نبرند

وقتی صحبت از رویدادهای مشتری و ارتباطات شرکت حقوقی می شود، برای شرکت ها مهم است که به یاد داشته باشند که در نهایت با افراد سروکار دارند.

به این ترتیب، نظرات می توانند در سراسر نقشه باشند.

درودی با خنده گفت: «من نمی‌خواهم با وکلای خود وقت بگذرانم.» و این ایده را با معاشرت با دندانپزشکش مقایسه کرد.

با این حال، او خوشحال خواهد شد که به یک وکیل برای بازدید غیرقابل پرداخت برای بحث در مورد عملیات تجاری شرکتش ملحق شود. او همچنین از مشاوران بیرونی می خواهد که مشتریان خود را به ،وان فردی بشناسند.

به ،وان مثال، او به پیشینه ،ی خود اشاره کرد و گفت که از تبریک سال نوی ایر، استقبال می کند اما هرگز آن را دریافت نکرده است.

در همین حال، ترولو گفت که ارزش شام و رویدادهای مشتری را می بیند، اما همچنین به دنبال راه هایی برای بهبود آنها خواهد بود، در حالی که نگوین به مزایای گفتگو با مشاور خارجی خارج از محیط های رسمی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها در مورد ارتباطات شرکت حقوقی به طور مشابه متفاوت بود، و اعضای میزگرد در مورد دسترسی شخصی، هشدارهای مشتری هدفمند و حتی پیام‌های متنی به ،وان گزینه‌های ترجیحی بحث می‌،د.

در یک نقطه، دزو به شوخی مداخله کرد: «تقریباً مثل این است که مشتریان افرادی هستند که ترجیحات منحصر به فرد دارند.»

GC ها به تمرکز بر تنوع ادامه خواهند داد

درودی در پاسخ به سوال «جای خالی را پر کنید»، شرکت های حقوقی را در زمینه تنوع، برابری و شمول «گمراه» توصیف کرد.

او به فشارهای سازمان خود برای بهبود DEI – هم در داخل و هم در بین مشاوران بیرونی – و آنچه در تعاملاتش با شرکت‌ها دنبال شد اشاره کرد.

درودی تماس‌های زوم با شرکت‌های حقوقی را توصیف کرد که در آن وکلای مختلف به این تماس می‌پیوندند اما «به سادگی سر تکان می‌دهند». او در نهایت با یکی از این وکیل – دانشیار سال ششم و فارغ التحصیل آیوی لیگ – تماس گرفت تا دلیل آن را بیابد.

درودی گفت: “پس از 25 دقیقه لایه برداری لایه ها،” این کارشناس تایید کرد که در پاسخ به درخواست درودی برای تیمی متنوع، از آنها خواسته شد که فقط در تماس بنشینند، اما شرکت نکنند.

درودی این سناریو را «اساساً اشتباه» توصیف کرد و بعداً اضافه کرد که او تصمیمات استخدام شرکت های حقوقی را بر اساس این نوع مسائل استوار می کند و می خواهد ببیند که شرکت ها آموزش های توسعه ،ب و کار را برای وکلای مختلف بهبود می بخشند.

نگوین، که شرکت‌ها را در زمینه تنوع «در پشت» توصیف کرد، همچنین بر توسعه ،ب‌وکار تمرکز کرد و گفت که شرکت‌های حقوقی باید خط لوله خود را توسعه دهند.

او گفت: “تیم من از بسیاری جهات متنوع است، و من می خواهم که ارائه دهندگان خدمات من نیز این را منع، کنند.”

ترولو همچنین خاطرنشان کرد که شرکت‌های حقوقی راه درازی در DEI در پیش دارند، اما گفت که او شاهد بهبود اوضاع است.

مشاوران داخلی شرکت‌های حقوقی را تحت فشار قرار می‌دهند تا عملکرد بهتری داشته باشند، و من شاهد بهبودهایی در این زمینه بوده‌ام.

GCها پتانسیل بزرگی در هوش مصنوعی مولد می بینند (اما می توانند مراقب استفاده از آن باشند)

مانند تقریباً سایرین، شرکت کنندگان در پنل انتظار دارند که هوش مصنوعی در نهایت کار قانونی را تغییر دهد، عمدتاً از طریق ساده ، وظایف معمول تر.

نگوین خاطرنشان کرد که استفاده خود از ChatGPT قبلاً رویه او را تغییر داده است.

نگوین گفت: “من واقعاً تیمم را تشویق می کنم که از ChatGPT استفاده کنند، اما مرزهای اطراف آن را کشف کنند.”

او امیدوار است که شرکت‌های حقوقی نیز همین کار را انجام دهند و از فناوری برای سرعت بخشیدن به عملیات خود استفاده کنند و در عین حال وکلا را آزاد کنند تا وظایف سطح بالا را دنبال کنند و ارزش بهتری ارائه دهند.

با این حال، کشف کنترل‌های کیفی در کارهای حقوقی یک منطقه نگران‌کننده بود.

ترولو به تمایل ChatGPT به ارائه اطلاعات نادرست اشاره کرد و افزود که اگر یک شرکت حقوقی از آن استفاده می کند، او دوست دارد دقیقاً بداند که چگونه از آن استفاده می شود.

ترولو گفت هوش مصنوعی “به طور قابل توجهی در حال تکامل است و خطرات زیادی برای آن وجود دارد.” “و بنابراین ما به دقت در حال بررسی این هستیم که چه زم، استفاده از آن من، است.”

درودی به یک تیم “skunkworks” در سازمان خود اشاره کرد که به آنها کمک می کند در خط مقدم روندهای فناوری باقی بمانند. وقتی صحبت از هوش مصنوعی به میان می آید، این یک هدف بسیار مهم است.

او گفت: “همانطور که همیشه می گویم، هوش مصنوعی به صورت خطی رشد نمی کند، بلکه به صورت تصاعدی رشد می کند.”


جرمی بارکر مدیر بازاریابی محتوا برای Breaking Media است. در صورت تمایل به او ایمیلی با سوالات یا نظرات ارسال کنید در لینکدین وصل شوید.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/why-curiosity-is-key-for-business-development/